Friday, October 16, 2009

Cerita lawak

Dihadapan muzium..

Sambil melihat Nabila n Naimah, Thirah(syaqah aku) berkata ,
‘ish, diorang nie tak habis2 cter pasa,cter seram..saya kat klah tadi duduk antara dorang denga ja cter seram’(loghat klantan ye..tira nie ore klate).. dia pown gelak..


Nabila n Naimah sambung lagi cter tu sambil berjalan..

Nabila: yg dalam cter exorcist tu...dia tu mati...bla..bla....bla..
Naimah mendengar dengan kusyuknya..Mentang2 bru kuar dari muzium..
Aku n Sha kat blakang diorang..
Aku : Wei, diorang cter..cter seram..jom kita cter lawak plak..
Sha: Jom..
Ak : Hari tu aku jalan2 aku jumpa Saiful Apek...Dia kim salam kat ang..
MUAHAHAHAHAHAA...


Sha pown gelak dengan tak tertahannya..x sngka bley jadi lawak sampai camtu..kitorg berdua gelak la sampai ahli bait semua tnya..nk cter balik da jadi x lawak la..sbb spontan kan..nie yg aku cter nie pown..solubility of lawak tu pun da berkurang..tulis nie pown sebab bila ingat balik..mmg nk tergelak..

0 comments: