Saturday, April 3, 2010

ANGIN TAK BER-BAU.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..

actually,tgah tunggu nasi masak...my turn today...haha...since my last post..a feel a bit tranquil...ye ke?? like what I read one of my senior blog..she said..,' tau tak pretend yg kite gembira sebenarnya sedih lagi susah compare tu kalau kita mmg sedih'..I mean nk menahan perasaan ke'pretend'nan..yes, Im totally agree with her...I wanna be a strong girl...(actually, I found something distract me last nite)...yeah! pray for me..I just an ordinary girl...mcm org lain jugak..no hiding mission..I mean...takde maksud tersembunyi atau..membuat..taktik helah...untuk memikat or menambat hati sesiapa..nope!!Im realize that Im not the kind of girl yg, stick to or reading(even im searching for it) something stuff like 'Tips memikat hati Lelaki'...or..'Fahami perasaan Lelaki'..or 'do or dont in couple'...oh,what kind of stuff that??just b yourself then la..I know mybe sometimes its useful but...not AT ALL.. or maybe someday you da ada anak...(ana kan ske cipta dialog)

anak : Papa..papa macamna dulu papa pikat mama??
Papa : Papa bace 'tips memikat hati wanita'..tips tu bgos sangat..Koji kalau nak ,papa bole bg link web tu..ader lagi papa simpan..bolela Koji pakai pulak..
Anak: oh...(anak kecil tu berlari ke arah ibunya..dan bertanyakan soalan yg sama kepada ibunya...)
Mama: sebenarnya..mama buat reserach tentang ape yg laki ske dan apa yg laki tak ske..dan pastu kami kawinla...
Anak : did they also read about , 'how to memikat hati anak'....adakah aku sekarang juga sedang dipikat??(Koji is thinking)

Tips 2 pkai buat berlakon boleh la....


nasi da masak...!!


p/s: nowadays flies are the best alarm in the morning!!HAHAHAHAHA..n recently..im enjoy listening to the wind blows and back to me by AAR..(dont ever try to relate it with my feeling..theres nothing to do with it...juz this song punyer tone best la...try r dengar...IM more to the wind blows..even this song released last year...I recently listen to it for the second time I guess...and enjoy!..

salam..

1 comments:

Aishafarhana Radzi said...

hoho..i know..another more elaborating about this post...about tips2 segala nie la..one of reasons lagi..sebab tips2 tu semua menjurus ke arah penzinaan..betul tak??... think by yourself..^(*_*)^..