Thursday, July 21, 2011

Fillet beracun!!





ok, for all information aku da habis exam...alhamdulillah syukur sgt..2 bulan yg sgt bermakna(?) buat aku...ahahha..malas kan aku update blog??ye aku mmg malas..sebok benda lain lagi ow..dengan Running Man, Secret Garden, dengan plants zombie aku tu sume, perhh level 5 dah tau..ingat senang ke??ahahah

habis exam(160711) ,aku g 7days..urrgg borringg,..ya, aku tau..ia boring tapi sebab aku g sana ada tujuan ow.aku nk makan satu benda yg sangat awesome dr pndangan mata aku..dan I wanna give a try..3 minggu sebelum tarikh akhir exam..aku de g makan kt sini gak, dan aku ternmpak kawan aku yg bakal berkhawin tu order ini...mcm sedap je..aku x cube rasa pun time tu..tapi sebab dia punya compliment sangat meyakinkan...lalu aku pun dtglaa, utk cuba makanan yg diberi nama,Fillet Fungi..!!

Yeah!!so damn good...as u can see..ada mushroom,*that is why it called fungi,i think*..pastu bawah taburan mushroom tu ada beef fillet, nasi secotet dan fries...ya aku x nyesal buang duit aku*correction:duit makbapak aku..ehehehe*..utk sesuatu yg awesome..btw, harga dia le42.99..aku x paham laa..why dont just put le43..bukan cantik pun no.99 belakang..

aku x g ngan ahli bait,,,aku g dengan munirah saadah dan tok katak nadiah...
muahahaha..*nadiah, i hope u r reading this*..thankss, sebab sudi teman aku untuk melunaskan perasaan yg x terhingga untuk cuba rasa Fillet Fungi ni..dan menunggu aku yg terkial2 menghabiskan makanan aku tu...;)cheongmal kamsahamida

akhir kalam,,i think u shud give a try too..;)

0 comments: