Wednesday, October 6, 2010

101 rules....yeah!I love it...

oklah...pe 101 rules tu??...ahhahaa..bukan 101dalmation...tapi nombor bas rapid 101 yang menuju ke tempat idaman ini...yeah,even it wasnt the 1st place I visit since balik nie...tapi jadilah kan..dah ngidam nie....aku supposed g nie pada 22 september lalu...but tak dpt poie,...ada profession baru..photographer..siyesly,I love to take picture everywhere I go...but not picture of mine!!.g sna berdua ngan kaktik...kaktik membuatkan nostalgia lama kembali..dulu kecik2 mana2 nak g..mesti g ngan bas...now, aku kembali kepadanya,,aku nak buat statement...aku suka naik bas..tapi aku spesifikkan,'aku suka naik bas RAPID'..sebab bas dia ala2 dlm drama korea sket..tingkap luas..mauahhahahahaha..ye, saya mmg org yang tah pape...ok, semua gmbar yang seblom gmbar MASJID TERAPUNG,adalah ditangkap masa saya dlm bas..tengah bas itu bergerak..ahhaha..pkai hp ja,so kalau blur2 sket..paham2 sude lah...





LINE 1:TELUK BAHANG..





In RAPID...aku suka tingkap besarnya..


Birunya LAUT....











Hard rock hotel

a Restaurant

101 rules!!

SEKITAR MASJID TERAPUNG TANJUNG BUNGAH








kehidupan seorang nelayan


0 comments: