Monday, October 4, 2010

Monday's Diary



Monday's Diary..

Im not plan to post this earlier..but it was consecutive happened in a day..so I decided post it..


PAgi
Naik motor ngan abah...keluar dari satu simpang T...ada 2 orang pasangan buta duduk di perhentian bas ..My mind came with this sentence..

" Abang tak boleh nmpak saya,saya pun x boleh nampak abang..tapi mcmana kita boleh bercinta?"

"cinta tak memerlukan mata untuk 'melihat'..atau rupa untuk dicanang"
petANG
g makan2 ngan parents n kaktik di Padang BRUM..kat situ.chelor-chelor sgt popular..pekena aiskacang aiskrim..pada 3/4 masa di situ,datang sebaris orang yang cacat penglihatannya(dalam 5-6 orang)..dibawa oleh seorang conductor dihadapn..dan seorang lagi dibelakang barisan..diorang duduk tak jauh dari aku..ak melihat mereka dari jauh...setiap seorang diberi air mineral..tapi x sure makanan apa yang dimakan.mesti mereka gembira kan??manusia saling memerlukan...dan setiap dari kita berhak untuk bahagia..


p/s: esok wiil going to teluk bahang..tgk laut,pokok2 besar yang merimbun menutupi awan jalan..dan langit...saya nk cari kebahagiaan saya..

0 comments: