Friday, January 14, 2011

Ana Rafali vs Ana Radzi



kalau sudah timbul rasa entry ini tiada faedah,ak nasihatkan jngan baca.

kesinambungan anugerah juara lagu..siapa pemenangnya??ana rafali??..


kadang2 rasa nk pinjam nma ayah nabila..baru mcm nk dekat2 sket..ANA RAFFIE

oh, ak kenal suara..tapi lupa rupa.Bila tgk rupa ,tak tahu pula itu namanya..itulah komen aku bila orang tanya ak,siapa ana rafali.

mungkin minat orang itu bermusim.bila bola,profile picture jersi team menjadi pilihan,bila musim kartun,kartun2 kegemaran ketika kecil jadi pilihan,bila isu boycott israel hangat,semua heboh tukar profile pic,update status, bg link itu link ini.tapi bila 2 bulan kemudian.sepi.sunyi.

sekarang ana rafali menang...ada juga orang tukar nama yang nama belakangnya menggunakan 'rafali'

lalu ak dan roomate aku,ezza(dia sedih sebab aku da lama x sebut nama dia dalam blog ni)

aku suka bernyanyi dengan lirik spontan,misalnya:

"itik berjalan dengan...tanpa arah tujuan.."

'lagu ape lah tu..lagu cipta sendiri..haha'kata ezza..

*lalu ak teringat ana rafali..dia mmg buat lagu suke hati..jadi...........



"oleh itu terimalah saya..ANA RADZI....(sambung nyanyi)tolong lupakan akuu*dengan lenggok suara yang meniru asal nya*

"baguslah..lagu x berfaedah dan lagu perasan sendiri"

kami ketawa.


0 comments: