Saturday, January 15, 2011

I dropped a tear in the ocean....


.....when they find it, I'll stop loving you..


quote yg jujur di tirutampal dr twiiter...


hebat giler!n mmg x logik...hek eleh!mmg la x jumpa...da air mata kau orang nk same masin ngan air laut..ni kalau nak buat tasting test..kalau pakai mata kasar, mmg sah la x jumpa..

pernah rasa rindu????mesti pernah...dah tu korang buat pe bile rindu?? terbayang2 terngiang2..cek balik message lama..senyum sorang2..tatap gambar<----yg sudah semestinya gmbar tu bukan untuk korang pun..perasan senyuman dalam gmbar tu ditujukan khas untuk korang..-<--cek la mana dictionary pun , xde mknenya..

ak sebenarnya tengah rindu giler ngan kuceng aku*amacam frust x??..ak nk cerita pasal kuceng, nk cter pasal boyfriend..jgn harapla!*(bunyi cam baru lepas break je..ha-ha-ha)bukan pe...ak mmg x suke sesetengah blog gegirl yang ske canang cter boyfriend diorang...kalau ak jadi boyfriend dia pun aku segan, gambar letak besar2,bawah gmbar caption bajet comel...erk???!ak tau la ak hensem...ehheheh..

tadi!...baru je tadi..ak telah merajinkan kaki, resign dari membela lemak dalam badan,susah payah siap... turun g umah zafirah yg berada sebangunan ngan umah AQ...bukan imarah hijau tau..buat pe??ha!semata ak nk tgk 2 orang(ekor) kuceng yg sangat comel kat rumah dia..sebab tu je...tgk tu! tahap gaban ak nyer rindu kat kuceng aku yg aku sorang je perasan nama dia Mi Nam*buat dua saat nie aku lupe kuceng ak jantina pe??*

mmgla wajah, ketebalan bulu,kekembangan badan lansung x sama....tapi dapat peluk cium ok ahh...dapat gak lepas rindu..rinduuu*muke orang tua xde gigi*..tmbah mama plak dok message kuceng da makin pnjang.. da makin gemok..mana aku x terbayang2, terindu2 an...sampai aku mimpi..

"biarpun hanya mimpi..izinkan aku bermimpikan mu..agar pudar rasa rindu"


cause it feel so real!!!!!!!!


tu kisah 2-3 hari lepas.aku mimpi Mi Nam.


kedua2kuceng(named miko and misho) sngat2 fluffy..kuceng ak pown x sefluffy mereka..main2 ngan diorang..they are so manja ngan aku..korang tau aku ada tabiat baru.."aku akan menegur kuceng2 yang ak nmpak"..nasib korang baik, kalau jalan selisih aku dengar aku tetibe mengiau..tu bukannya bhse baru aku belajar..tu sebab ak nmpak kuceng..i'll bet this true~!
misho(si jantan yg jambu)jantan...patut mnje semacam ngan aku



Miko(si betina yang bisu)<---coz dia malas bersuare

alolo kuci kuci..!!tomotnyer die...

ak nie mmg giler kuceng...tapi ak xde pernah nk pasang niat, nk bela berpuluh2, berbelas2 kuceng kat rumah.tak pernah.tak mahu.

setia kat satu dah laa..


p/s: zafirah cakap..buat masa sekarang yang jantan kecik, asyik kena buli..tgklah nnti da besar ,siapa 'buli'siapa pula ye...


0 comments: