Thursday, April 28, 2011

F.A.M.I.L.Y(Father And Mother I Love You.)


Bile aku masuk second year nie..homesick aku bertambah bercambah jadinya..ntahlaa kenapa??..bukannya makin hilang..atau dalam erti kata lain..da boleh biasakan..tapi masalah aku bukan x boleh biasakan..cume rasa ikatan/kasih sayang/rindu dan semua bercampur baur..

tahun lepas..2 kali je aku skype dengan parents..pastu message...xdela selalu sgt2 kalau msg pun...tahun nie...msg selalu...dan aku da byk beli topup..sekali beli topup le20..pastu kol malaysia..aku susah nk skype..nk kena pinjam lptop org laa..Ryo(lptop) aku nie xde webcam...kena pasang..pastu umah x selalu de internet..spe la sgt kalau nk pkai internet..aku je..adik aku duk asrama..hujung minggu baru balik umah..abg lak kerja..malam balik lewat...eeee, spe la sgt*suare ziana zain*

x rse ke cm over kol mesia??..pakai no.sini..ckp seminit ,nah !!le5-6 melayang...but puas!dpt dengar suara..dpt tau onthespot abah n mama tengah buat pe..kalau skype, mesti mama n abah duk depan lptop..x buat pape..kalau aku kol abah kenkadang abh baru balik dr akad nikah, minum kopi kat astaka..mama plak kadang2 kol tengah rehat tgk tv..they still can do their own thing while talking to me...walaupun sat..ak x kesa..sebab rindu sgt2..sayang kucing ak x ley ngomong..kalau bley da lama kowt kami bersembang..


p/s: gambar je x pernah cukup untuk ubati kerinduan

5 comments:

nuraiman imam supaat said...

tabah eh sit.hehehe
same goes here lah~rindu2an je,,hahaha

Aishafarhana Radzi said...

yup!!!..rindu serindunyaaa...ahahha..tabah!cekal!hang pon naaa..=)

Abu Bakar Bin Hamdan said...

x mampu lwn homesick aku..nanges 3 hari 3 malam....

Aishafarhana Radzi said...

hg kuat lagi pada aku...sbb plus dengan tekanan yg hg hadapi..mmg boleh menyentuh bhgian hati yg paling dalam sampai boleh nangis..abu bakar boleh!

Bernard Harris said...

The information you have posted is very useful. The sites you have referred was good. Thanks for sharing this:appspourpcz