Friday, April 1, 2011

this is not something to be fooled of..


ak nk tnya korang ,penah x something yg suprised berlaku kat korang..suprised yg more to scary..tapi korang ber ia ia menafikan dengan menipu diri sendiri..aku baru realize yg aku one of that kind person...contoh la kan...tadi imarah aku bergegar*mood mcm biasa2 je..padahal td cuak kowt*...pastu aku ingat aku da bley buat satu section kat blog nie pasal imarah hijau je...sebab da byk masalah yang berlaku mcm dalam post ini...



time bergegar tu..aku tengah bersila depan lptop...pastu tetibe Je katil aku ke kiri n ke kanan...kalau kire mcm pendulum mau ada dalam 5 oscillation la..pastu ak start la menipu diri sendiri.."cter hantu ke ni ..cter hantu ke ni, ada hantu ke bawah katil nie.." ahahahha. ak da suspen da, tachycardia da aku..ak pndang Nabila..dia pndang aku...mmg sah aku bukan dalam set penggmbaran cter hntu..die da tersengih dah..pastu mula panik sikit...semua orang satu imarah keluar rumah..semua rasa..bukan imarah hijau je...so x jadilah niat aku nk buat label untuk imarah hijau..ahahah...


kenyataannya, there are an earthquake at Greece about 6rs..bergegar sampai sini rasanya..byk sudah kerosakan berlaku di dunia nie..terlalu byk..lepas satu satu...bencana / pertumpahan darah...bumi sudah tua..Ya Allah, golongkan kami dalam golongan yang sentiasa mengingati Mu..


0 comments: