Sunday, June 5, 2011

LUMBERJACK IN my heart




Nie bukan tajuk drama korea yg akn keluar oktober nie.nie tajuk hati yang rasa bila menghadapi PEMBUNUH yg sangat dangerous..

Physiology..

Dengar nama mmg x gerun pun..aku mule quote kan yg...menghadapi FIRST ORAL PHYSIOLOGY lagi teruk debarnya dari berhadapan dengan FIRST LOVE...serius!!kalau x dengan IZIN ALLAH..aku rase lama dah jantung aku tercabut2..terkeluar2...terdenyut2 kat lantai sampai boleh turun sendiri tangga..

Rasa takut tu jadi potent..

Kesimpulannya, oral tadi..hmm...aku x boleh ckp, yang aku happy..tapi ok Alhamdulillah..but aku x happy..dan aku x boleh nk rasa bangga dengan jawapan aku..dan x bole..x bole..x bole.

Written Alhamdulillah...much better than last year...ak usaha so that aku x tinggal kosong utk satu2 soalan..but itulahhh...kite da USAHA,DOA..tinggal tawakal je kan...insha ALLAH..rezeki ada tu..;)

0 comments: