Wednesday, June 15, 2011

Texting with Mom pasal kahwin..



semalam baru je habis histo..heaven giler kowt..dont forget to say ALHAMDULILLAH..histo nie x susah, tapi gile byk LM, EM, stratified, columnar, cuboidal bagai..perggghh...habis exam cm biasala aku akn hantar msg ckp exam tu da habis, exam ni da habis n tell mama, when the next exam will be..aku ada plan secara HALUS nya nk tnya mak aku la pasal kahwin mahwin ni..sebab ak x pernah nk ckp secara x langsung or langsung sebab xde wartawan nk buat liputan pun..jadi aku sje cm nk selitkan pasal exam n kahwin..opps, sorry bab kahwin lagi aku nk cerita,..biasalah musim exam, symptom kawin nie manjadi2..nnti aku cerita bab lain kalau aku rasa aku nk cerita..mcm bertunang ke, merisik ke?...ahaha..just kidding!

so, berikut nie message aku dengan mama..

aku: Mama, kak da habis exam..

Mama: Alhamdulillah, esok ade lagi ke exam kak?

aku:xdak.28 hb pulak...*ok, bermulalah taktik aku* ma, ma tau x ada kawan kak nk kawen da bulan 7 ni..ahahaha*sje x nak bg nmpak sgt, aku letak hahahah..*

Mama: la, kan x habis g belajar kawan kak nk kahwin kat mesir ke, byk ke duit dia nk tanggung ank orang..

there u see..ahahaha..straight to the point mak cheq punya pndangan..aahhaha..kalau aku yg nk kahwin tu dengaq..terasa gila hati ini...T_T..so, sesiapa yg berkenaan yg baca..jgn terasa sgt eh...hampa g kahwin elok-elok^,^

aku: haah, dia kwen kat sini..nti mak bpak depa dtg sini...huhu..tanggung mcmana x tau la..pkai duit mak bpk sendiri2 kot..

but the last msg yg mama reply, dan aku x reply balik smpai sekarang ialah..*sebab xde kedit*

mama: kak jgn gedik nk kawin ye..hehe..tumpu pelaran betul2,ok

see the word GEDIK???mama ckp aku GEDIK??? hahahah...tu aku belum ckp tulus dr hati lagi, baru cerita orang lain kahwin, bukan cerita aku yg nk kahwin..aku da agk..nasib baik message je..sebab tu aku ckp aku x berani mcm aku ckp on my previous post here...but I got the point MAMA.

I have still alot of things to do..for the time being, FAMILY and FRIENDS are my companion.you,TREASURE it.

0 comments: