Tuesday, June 7, 2011

Shopping is my middle name

attention: puasa nk buat status kat fb da lama habis sebab tu korang nmpak siti aishah ni da galak update status mcm there's no tommorow dah...ahaha

but,who cares???-_____-

Kopak laki aku kalau da kawen nnti.no..no..its just a title, ok??..aku bukan shopaholic mcm tu..time ada duit lebih sket..ape salahnyer kan..apelah sgt aku nk beli...

Actually, after menghadapi oral yg so-so tu ak da ajk nk g makan kat hadramaut..1st time kowt aku mkn sana*ye.aku mmg slalu lambat*..sebelum ni makan je, tapi bukan kat tempat dia..hmm, nice..aku ske siling die.mcm sauh kapal..

“ha, rumah aku nnti aku nk buat cmnie la..nmpak exotic sket..”

“heee..buat ape?byk pijat nnti..”ezza

-__________-

Alah biarlaaa..

Mmg taste aku la mkanan mcm tu..murah pun murah..sebab ia berbaloi dan kenyang.rasa cm nk g lagi je nnti.*^,^*

Then after makan, kitorg g ke hypermarket so called yg baru dibukak tu...much better la dr ALAM MARKET..pasni rasa mcm nie g sini je...banyak barang dan pilihan..at last I found NIVEA DEODORANT here..but aku beli lain sebab kawan aku ckp boikot..hmm..ok..

Then aku turun kat tingkat bawah tanah..there, I found TEA!!!..hahha...aku bukan tahap suka dah TEH..Im crazy of it dah weii..ntahla sejak bile...sejak dtg sini kowt..aku tak tau whether ia psychic or not, but lepas je minum teh, ak akn rse tenang..even aku nie,anosmia but bile aku buat2 bau air teh yg tengah panas tu..dia mcm satu impulse yang memberi ketenangan kat otak aku..tmbah2 tengah exam nie..dalam rumah aku nie..aku da bley digelarkan sebagai TEAGIRL..ehhehe..my pleasure..my pleasure..but the real taste of TEA is when kau tak bubuh gula byk2 macam kau makan LADDOO..bley cepat dapat kencing manis..”hey,budak medic use medic term laa”..err..ok..ok..dapat DIABETES nnti

So, alkisahnya aku terjumpa byk KIND OF TEA,there..rse mcm nk try semua je...but aku bukan tamak..so aku try dulu teh hibiscus..at first I never thought that yg that tea kaler dia adalah kaler merah...ak ingat dia just buh what we called kononnya , ‘PATI’ je dalam tu..so, end result rasanya agk masam..n I like...hehehe..rse cm ribena sket2..but aku rse berbaloi je...aku jenis yg ske buang duit utk beli brg yg bg benefit dan aku ske so that word ‘membazir’ x timbul...pasni, I wanna give a try GREEN TEA AND EARL TEA pulak...hehehehe.

INILAH TEHNYAA

RED TEA

p/s: bile shopping beli brg kat hypermarket rasa best sebab rasa mcm da ada family..erk??

0 comments: