Friday, March 12, 2010

Aku mau



Here the song....(lagu yang digembar gemburkan kat fb suatu ketika dulu..haha...xdela gembur sangat)me n my housemate when I was form 4...Nor Syahirah Ahmad Zaki...really love this song maa...both of us will 'layannnnnnn'....laying on our own bed...eyes staring at the siling..I love the chorus part....enjoy yuh!!!

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka Untuk masa lalu

3 comments:

the cerebro said...

aku de kenangan gak.form4.nk p johor ade konvensyen.dri ipoh bertolak kul 11 malam sampai la 8 pagi.senior aku srng nie.dok nyanyi lagu nie.smpi habis batery 3 fon die pki nk pasang lagu nie.termasuk fon aku.aku yg duk sbela die.

Aishafarhana Radzi said...

anak!!!minat gler senior ko tu ngan lagu nie..se geng ngan kami r..hahahahhahaa...layan je la..x bley blah hp ko pun dia sebat..ki3...

the cerebro said...

yela layan.aku celik mate dengan org nyanyi.celik lg.stil nyanyi.ntah bile die tido aku pon x tau