Monday, March 29, 2010

Aku terima...

Di dalam sebuah bilik..3 orang kawan..sebilik..ana,ezza n bila...study..revise respiration..time tu ada forum bait muslim..kitowg tak g...hahah..kitowg buat forum sendiri..forum physiology...

Bila : tak! korg ingat tak dulu..time kite form bpe tah..kite blaja respiration..bile increase volume,pressure akn decrease kan??(ckp ngan gaye beliau tersendiri ah)..

Ana : ye..aku tau...tapi sekarang ang bygkan ada container...2 container satu kecik satu besar..bla...bla...bla.....aku bole terima..la tapi aku tak bole terima volume of air or volume of container tu yang nak relate ngan pressure of alveoli tu...(pnjg2 ana xplain pown kowg tak kan phm..)


Bila : Ezza, ko ingat tak time kite...blajar respiration(hampir mengulang ayat tadi)......


Ezza : ye...(berfikir)..(melihat siling).....aah volume increase pressure decrease..betul2...aku terima...jap, tapi aku tak boleh terima...bla...bla....


Bila: tak! ak tak phm kenpa korg tak bole terima...
dengan pantas ana menjawab..time tu ana da gelak da...sebab tgk gelagat kami bila buat revision..

Ana : aku terima..(berhenti jap)..nikahnya...hahhahahahahhahaha


pastu gelak la lagi kami tiga org...wakakaka..

p/s : Ezza buat lawak...'macamana suami aishah nanti..aku terima nikahnya siti nur aishah...'...Ezzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!nama ana takde nur la.....pe lagi gelak lagi...


p/s 2 : bilik kami tak pernah lekang dengan gelak ketawa..(ana tau ia menggelapkan ati..tapi Insha Allah cover..we look at positive side)..Alhamdulillah Allah..terima kasih Ya Allah.. btw, ana tiap2 hari gado ngan diowg...tapi ana nk quote,' tiap2 hari ana mesti gado ngan ezza'..

1 comments:

$e}{@ said...

really love this quote.....