Wednesday, March 24, 2010

A Few Things I realize......

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..


1.

Suka tengok diri saya,duduk diam2..buat nota...concentrate betul2 bila buat revision..best..dan kadang2 telinga sumbat earphone dengar lagu kegemaran..dan hati pula penuh dengan rasa cinta...cinta kepada sesuatu yang kita lakukan...(*_*)..

2. Saya rasa happy bila tgk orang lain tersenyum..saya rasa bahagia melihat orang di sekeliling saya bahagia...

3. Saya pantang kalau saya tngah jalan..pastu orang depan saya tetibe berhenti..dan bersembang...sape lagi kalau bukan aweks2 arab kat sini...geram la...menghalang laluan...

4. Saya juga x suka kalau time lintas jalan ke..jalan elok2 tepi jalan ke..kena hon...bising la..

5.. dan saya rasa sakit bila jalan sebelah orang arb..kalau kena langgar dengan mereka...pasti sakit...kena siku cukupla..dush2..


3 comments:

.traCtus.soLitaris. said...

now, im realized..that im a human...hee~~

Aishafarhana Radzi said...

aku mmg sedar ah aku nie human...hahha...pe r...a normal human being(ayat cm dlm buku sains je...)

Aishafarhana Radzi said...
This comment has been removed by the author.