Friday, June 4, 2010

23 things about CLUMSY TEMPE..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


ye..kali nie di tag lagi..kali nie di tag oleh cik tantan berlian itu...kali nie, lain sket..bukan jawab soalan...tapi bgtau org 23 benda pasal kite..walau ak tau xde spe nk tau..xpela..g tau je la kan..hahahahah~

1. aku berketurunan Jawa..kerana itu nama aku TEMPE!!..

2. Arwah Datuk saya..kahwin 4..n nenek saya merupakan isteri ketiga..tapi saya takde keinginan pown nk kahwin banyak..jadi tiada kena mngena dgn saya..

3. Saya penah jumpe dengan seorang pelakon nie..juz after saya tonton wayang ngan kawan2 saya kat Bukit Jambul..slah seorang pelakon Nana tANJUNG

4. saya ske makan durian yang da disejukkan dlm peti ais...rse cam mkn ice cream!

5. saya baru je abis tgk adamaya(4.6.10)..

6. saya lahir pada pukul 7.15 mlm..

7. garang...

8. menci gler orang hiprokrit n x jujur..

9. saya ader diari...diari yg paling penuh ditulis adalah pd tahun 2006 n mungkin juga tahun nie..

10. saya mmg x leh berpisah ngan laptop saye..saye syg dia sgt..sebab name dia ryo..kawaiiii!!!!

11. bed sheet saye kat sini kaler purple..

12. saya minat group ARASHI...semua influence dari Ezza

13. saya penah kehilangan suare..(itu perkara biasa)..sebab menjerit

14. walau kali ketiga saya tengok cter 1LOT..saya tetap nangis..even saya ingat saya takkan nangis dah..

15. sebelum ke sini..penah apply kat lim kok wing ,course..communication, media n broadcasting in foundation la...sebab bercita2 gak nk jadi pembaca berita..

16. I love privacy...

17. pernah ditahan di wad sebab asma..time 2 sdey sgt sebab x ley tgk sailormoon..

18.penah bertumbuk ngan dak lelaki pada hari pertama saya masuk sekolah rendah..darjah 1 laa..padan muka dia!!

19. sekarang pkul 9.03 minit

20. bercita-cita mahu menjadi pakar sakit puan..tidak pun pakar kanak2..selaga yg tersirat..telah Allah tentukan..saya terima di mana rezeki saya nanti

21. saya lebih ske tidur dalam keadaan yg gelap..bila lampu bukak saya susah nk tidur

22. saya lahir pd hari yg ke 22..bulan september..tapi hari ketigabelas bulan rabiulawal

23. x sabar nk balik Malaysia..n insha Allah when i come back here..nk mulakan hidup baru..


p/s: saya tak tipu...

1 comments:

Aishafarhana Radzi said...

silap eja..segala..pada no.20