Sunday, June 13, 2010

wheres the ring??ring..ring card??..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Bertunang???spe bertunang??....eleh bertunang je pun...blom kahwin lagi....haha..semalam..tetibe je cikgu Zul..merangkap ketua cikgu LDP...beliau seorang yg sngat kelakar dan seorang yg mempunyai byk cerita.....menegur aku di fb..melalui chatbox.........

Berikut adela secotet perbualan kami...

Zulkifli:Anta sapa

Me:anti la cikgu

nama saya siti aishah

batch 2008 spm

Zulkifli:jgn le marah

Me:xdela

perbetoikan sje

Zulkifli kamu pelajar yang baik tu kan

Me: ye baikla kowt

tak buat masalah disiplin

haha

Zulkifli :tapi bising kat asrama hehe

Me: itu suda pasti...kawan2 je tau

haha

Zulkifli: tapi kamu dah bertunang ye

Me:hahahhaahha

cikgu...

xdelah

saya tngah blajar nie

tak sempat pun nk bertunang


erk?????hahaha...nie msti masalh profile picture aku tuh...gmbar tgan orang pakai inai..ala2..ala2 apa ye??...kalau aku, aku akan,kata..ala2 orang india(hinggapurengge) la(sebab tgk Hindustan..hek3)...tapi ak tgok cter ayat2 cinta pun buat...tapi kan adakah ini MUNGKIN bermaksud ade dah dak batch aku lu yg da bertunang...????kalau ye selamat bertunang..dan jgn lupe jemput aku sekali sebab cikgu da tersilap ckp aku yg bertunang...tapikan..harus ke bertunang...bertunang tu adat je kan???...kahwin terusla...bertunang je pun..bukan bley bwat pe...buang duit je(teringat SMS bertunang...gler grand!!)...


p/s: saya pkai koka je cikgu....zaman sekarang adalah zaman sapa cepat dia dapat...benarkah??


0 comments: