Wednesday, August 11, 2010

WE are not in a RUSH...!

we are not in a rush!!..xde kena mngena ngan entry aku kali nie..cume sgt best ayat nie...mcm de style...ahahhahah*pe lah minah nie pk*...cume bila ada org tnya bila nk tu, bila nk nie...so bile jawab menda cam...'we are not in a rush'...ahhahha...cool gitu....hahhaha

Oh saya nk tnya...anda semua suke kaler pe untuk dijadikan theme bilik tidur anda...ahhaha...saya senanya tidak memilih pown..cume bile balik je...bilik saya jadi warne kuning...warne diraja gitu....bila bangun tadi...cahaya matahari yg menembusi langsir tu, warna keemasan yg amat sgt...sgt ta best....sekian dulu~

Lebih kurang mcmniela bilik aku...*gmbar sekadar hiasan*

tapikan...gler ahh kalau...

haks!silap pusing boleh lencun..ahahha...tapi best katil bulat...

nie kononnya ala2 cinderella style..*gmbar tmbahan je nie*

p/s: saya rasa saya da mule meminati kaler putih..

0 comments: