Friday, December 31, 2010

under construction.....


kenapa header blog saya besar sgt?????????????????????
..................
...............
...........
..............

sekarang nie saya rasa rajin pula untuk redecorate blog saya..(rajin bebenor..)bagi yang da mengikuti blog nie dr..awal pembabitan saya dalam duniablog nie...kire ahh,da brape byk saya tuka background saya..xpe2,biar saya kira...1..2..3..4..ha! ni yang ke 5..tu baru setahun 5 bulan..ish2!!..

tgklah!!!!!!!!inilah hasilnya..background yang gorgeous, dan header yang DONGGA...(ayoyoyo!!!)..

sebenarnya saya da boring ngan gmbar bebunga kat atas nie...ahahaha...ha!kan saya ckp..saya x reti sgt nk buat header yg best!..saya ambil search yahoo images je(T_T)..merambu air mata saya..pastu saya tempek je kat edit layout...kuno ke saya???????biar laaa..saya nk ada photoshop bagai...tapi saya x tau nk amek kat siapa...lagipun soalan paling penting...reti ke saya pkai photoshop???????
ahahahahah..<------ gelakkan diri sendiri..


xpe bole belajar....kan?..kan?..kan?..

0 comments: