Friday, February 25, 2011

Someday....

Someday is really just a code for 'never'
-Tom Cruise-
-Knight and Day-

everyone mesti ada dream place yg die nak g bercuti,honeymoon,sje buang duit..wah2...aku ada tempat aku...walaupun kalau orang lain ckp..

"weyh,nnti kalau nk g honeymoon korang nk g mana??"

"rome!"


"paris!"...



"korea!"



"greece!"





-________________________________________________-<-----sepanjang2nya aku nak buat.



biase selalu kite dengar kan??



pernah nampak gmbar nie kat dalam lappy korang??...nie la AUSTRIA!!!


Pemandangan malam..apa yg buat aku tertarik kat tmpat nie..seni binaan bangunan yg historic..bukan faktor subjek kegemaran aku ialah sejarah dulu..tapi ak rse ia sgt unik..


ni one of the streets ,tempat untuk beli belah..see the bangunan, very the historic kan???...










gambar semua nie..ialah di SALZBURG,AUSTRIA..bandar keempat terbesar kat AUSTRIA..ak mula jatuh cinta kat tempat nie time tgk cter KNIGHT AND DAY(Cameron diaz and Tom Cruise)..adala scene yg diorang shoot kat sini..BTW, cter tu best!!..ahahahah..

p/s: again, kaktik dapat g korea awal tahun depan..kempunan eden..=(

0 comments: