Friday, May 13, 2011

Final mission..'hehehe'...

Oh man!!I got my number already..my final war is just around the corner beybeh..urghhh!!!even nie second year..cuak tu ada!aku mgkn busy sket but fb still on hahahah..aku tak tau la pe mksud busy bagi aku...hahaha

you wish...

Btw,no aku yang x brape nk best tu..2654..peh, tak best sungguh..xde umph cam no,angka giliran aku kat Jeddah ari tu dan klik sini kalau korang rasa agak..agak..rajin utk tahu cter lebih lanjut aku kat Jeddah...memilih lak angka giliran ye....ye ahh!!

Ok for this year angka giliran mcm tsunami..tetibe je ada sorang sesat tengah2 antara jantina lain..tetibe je..eh, xde dah tetibe je.sebab bak kata syahril ikut tulisan jawi..ohh ye la kowt..tgk balik pun mcm ya..so apa MASALAH NYA???...hehe..xde masalah..xde masalah.......

U know what?time exam nie..percaya atau x..penah alami atau x..aku kamu dan kamu mgkn akn jadi lebih sensitif dari biasa...tp xde mkne pun utk aku..sebab aku mmg sensitive..so what man??

perjalanan masa

Hmm,tau x..ak nak balik tahun nie..tapi aku tau aku kena berjuang utk sesuatu yg lebih besar sekarang..kalau balik pun hati x senang...aku nk kata ada kemudahan/keringanan tu utk exam tahun nie ada laa..sebab ada topic yg da cancel awal2 x masuk exam..heaven giler...aku tak tau lak tahun lepas gano..sebab walaupun ia mgkn nmpak mcm ke-ri-nga-nan..tapi aku atau kita tak boleh tgk ia sebagai ke-ri-nga-nan sebab ia sebenarnya adalah satu u-ji-an..ujian dalam peperiksaan..dem!!pe yg susah nie..ujian, ujian la..nie nk dalam dalam peperiksaan pulak..err..mcm...mcm..korang makan nasi lemak tapi DALAM masa yg sama korang makan nasi lemak kawan korang kat sebelah..err..err..mcm tu la kot..*tutup gas dapur*

Oklah,exam aku 2 bulan..*ingatkan da nk habis tulis*..start insha Allah 16 mei..habis 16 julai..nape x sampai 16 disember terus..sambut birthday kawan baik sekolah lama aku sekali..ahahahah..dalam 2 bulan tu, aku mgkn jadi org lain..jadi macam...jadi macam orang lain...dan seperti biasa aku suke imagine perkara2 yang best yg akan aku buat sebaik sahaja melngkah keluar dari dewan yg so called dewan tu..erk?setelah selesai paper terakhir..dan pada waktu itu tiada siapa dapat menghalang aku untuk tersenyum lebar dan nk pergi peluk pkcik jual air teh time aku kusyuk2 jawab exam tu..*pehh,aku rase nie ayat paling pjng tnpa fullstop aku penah buat*


takat nie je la kowt..wassalam..

0 comments: