Friday, May 20, 2011

Puasa FB...


well..well...welll...biasa ah..exam kan..mula la nk stop tu laaa..nk stop nie laa.this is not the first time aku buat benda nie..tahun lepas aku buat jugak, siap deactivate fb lagi tau..eh, jap..jap..brape lama tahan??..3 hari...lama tu bg aku..aahha...nope,aku pun x ingat brapa lama tahan but i believe myself, x lama mana pun aku deactivate..then bukan fb je jadi tempat buat aku rasa mcm aku knon-knonnya studi bile x bukak benda2 nie ialah ape lagi kalau bukan belog ni...kalau x caye tgk sini dan bacelah ayat tak matang budak jawa nie tulis taun lepas..bce pun cm nk tergelak je...da la tajuk pun mcm nak buat wasiat...hakhukhaukkau*gelakkan diri sendiri*..but its so okay...'i love being immature'...ahahah ce teka ce teka dialog spe???hehehe rahsie....*ok dia start balik da ketidakmatangan*


puasa aku..aku start hari nie.yes I mean it*yekeyeke??*...puasa aku bukan x bukak langsung...atau menghadkan waktu aku bukak fb*siyes benda nie xkan menjadi kat aku kalau aku buat*..aku puasa dari update status..MELAINKAN..ada unsur2 penyampaian yang PENTING2 sahaja...hmm well we will see..

source

aku de 1 nasihat from my experienced..kalau boleh korang nk buat apa..biarlah ikhlas..nie aku ckp kat diri aku..sebab aku dah x nak melalui zaman2 mcm dibawah ni..

"kenapa aku bukak(fb) jugak sebab aku da deactivate n x mo bukak dah...teruklah aku ni"

see..buang masa kan dok berperang dengan perasaan walhal byk lagi ko x bce...buat la dengan hati..kalau buat semata2 nk exam..semata2 ada sebab lain ...mmg xkan jadi..IKHLAS tu mmg susah rujuk sini...

ohh, ya,asal aku puasa FB??..xde sebab cume aku rse, aku nk 'berehat'...n maybe ia akn mnganggu sket...bile mana aku kena balas comment yg kdg2 boleh makan masa sejam..aku mmg jarang/kurang comment status org..so aku ckp side status aku je la..then aku nk tau gak update pasal exam,topik2 exam etc etc yg semua kawan2 kita suka update kat facebook..

p/s: yes, sometimes kite rasa .."aku nk mghilangkan diri dari dunia jap"

0 comments: