Thursday, May 5, 2011

How I miss SPONGEBOB!




\source
aku percaya korang semua mesti penah layan spongebob kan?ape jadah le ana aishah ni nk cter pasal spongebob tengah2 malam nie..ahaha..you know what, aku x penah miss tv9 pkul 5 petang da terpacak depan tv mcm tiang bendera sekolah semata2 nk tgk spongebob n patrick yg bodoh tu..ahahah..

siyes!even ada some masa aku tgk smpai tertido...*mgkn sebab ak da boring ketawa n x tau nk buat ape*.Benda yang buat aku rasa suka dengan spongebob ni ialah kerana..dia ada mesej tertentu but dia smpaikan dalam bentuk yg fun...spe x layan kan..btw, ak lebih layan kalau tgk spongebob dalam sari kata melayu..sebab dialog dia kenkadang mcm ditokok tambah..dan benda jadi kelakar..tmbah2 kalau SHIN CHAN..tetiba nyanyi lagu anak itik to'wi..walhal jepun mane ada lagu tu...well, dia mcm masuk je..same goes to patrick n spongebob..suare latar dia da mcm compatible dengan watak diorang..


Spongebob stuff!

da terlajak cter kartun nie...spe layan KAPPA MIKEY?? yg nie pkul 4..sejam sebelum spongebob start.watak yg paling bongeks dan buat aku ckp,"bodohnya lawak nie.." tapi mmg lawak...ialah GONAD..seriuskapal sgt lawak..dia semua benda dia makan..dan aku mmg layan..sekrang nie mgkn da hmpir setahun setengah kartun ni ditayangkan...n mesti la ada episod yg ulang2 kan..but aku x rse boring pown..im still enjoy their live-to-make-people-laugh..
I miss them, my personal tickler..ahahah

the words "can I be excused for the rest of my life?"......
i believe there is message in this sentence and this makes we recalled that sometimes we used to think this way..yeah,sometimes..

0 comments: