Friday, September 23, 2011

Hari ini Hari dia...



Hye readers.....

Today aku nk kongsi pasal sesuatu yg aku baru tau tadi..aku kan ske blogwalking..aku p singgah jap kat blog Oh!Tidak.im sure all of you penah bukak or at least terdengar kawan korang sembang pasal blog nie ke..biar je la kan..salah satu entri menarik perhatian aku...entri apa itu??

Rara Zikry??do you ever heard this name??tidak??ya same lah kite sebakul..aku pun baru kenal dengan nama ini.Rasa tertarik utk baca cerita dia.boleh baca cerita Rara sepenuhnya di sini.

dia punya persamaan dengan aku.Dia juga penghidap Asma.Dan kerana penyakit itu, ia telah membawa kepada penyakit yg lebih teruk iaitu Hypoxia Ischemic Enchepalopathy which is aku baru tau penyakit asma ni sangat bahaya juga...in short,her brain doesn’t get enough oxygen due to her hard breathing..

So her family and Friends are trying to get some donation for her treatment which mencecah RM80,00.So to all yg tak tau lagi pasal benda nie dan da baca post aku nie bley like page diorang kat FB tu for more information if guys out there bersimpati dengan nasib yg ditimpa oleh Rara Zikry atau nama sebenarnya Zarith Nadira bt mohammad Zikri.

Page Rasmi utk membantu rawatan Rara Zikry

Aku cube tolong dengan sebarkan mgenai hal ini.Hari nie hari dia,mana tau hari esok kita pula kan??...aku patut jaga kesihatan dengan lebih baik...ok till here, tata..

0 comments: