Thursday, September 15, 2011

Kompang dipalu...Pengantin Baru...


Salam to all readers..;)

*aku mmg de masalah nk start ayat blog aku*..

Utk pertama kalinya, aku dapat attend kenduri KAWAN aku kawen..sblom ni asyik g kenduri kawen kawan bapak kita ja kan..at first aku da give up da...xde org nk g ngan aku..sob..sob..last person aku tnya ialah kaktik..ohh,bila kawan2 tnya aku ckp beliau ialah makcik aku..sebab senang..sebab nnti bila aku ckp pengasuh, aku akn dapat tgk muke berkerut dahi dan mulut ternganga sket dr reaksi korang..ehh,,x ke??..hahaha..

Aku g sana naik KTM..yes, aku mmg mesra transport awam.orang x ley drive cmni la..termsuklah kaktik aku tu...muahahah...cakap je la, transport ape aku x nah naik...semua aku penah naik..*bangge*..we got train pukul 11mlm dr butterworth ke KL Sentral hari seblomnya dan sampai awal pagi pada hari nikah..disebabkan kelewatan sedikit aku x dapat tgk majlis akad nikah...wuuuuu...sedihhhh...yg tu la yg aku tunggu2..xpe, aku boleh tgk selalu..ahahaha..

Majlis yg sangat sederhana..aku suka...and apa yg aku suka lagi ialah..temanya kaler UNGU ok!..aigooooo..Ijat ckp dia buat kaler ungu sebab dia sayang kat aku...ye la ko...hahaha..kalau betul pun x pe..hehe..mabruk alaik kepada izzati dan suami,iskandar...sama cantik(erk?) dan sama padan..beliau ckp, kawen best...status fb pun dah lain..amboi2...hahhaha..lepas nie ley ah g kelas same2..hik3..eh, aku pulak yg suke,ye...yelahh..mestilaa..kawan bahagia kita pun tumpang gembira...^,^

Ramai gak ah yg dtg..ada la dekat 30 orang campor2 semua..oppss, mksud aku kawan2 kitorang yg dtg..semua dtg secara beramai2..aku je yg dtg solo2 aku..xpe, jnji sampai..:)aku ske lah lauk2 die..sebab ada ulam n sambal belacan.aku x tau sangat nama2 ulam nie..tapi ulam yg jadi juadah kitorang tu aku suke...heheh..pastu da abes makan kaktik aku yg rajin giler tu nak tolong bg ole2 ungu kat depan tu..aku bukan nk puji..tapi dia mmg rajin...bila balik kg hari tu,beliau ikut sekali..dialah yg kemas satu rumah atas bawah..dia da lama kot tak ikut balik perak..last sekali 17 tahun yg lepas..tuan rumah, iaitu mkcik aku sendri pun da lupe siapa die..xde ahh cume nk cakap yg die nie x boleh duk diam..suke mngemas..pas kenduri tu aku n kaktik lepak jap kat umah ijat..tu pown nasib baik ada bibik duk kemas..kalau x..haa..beliaulahh jadi bibik..:))..

Lets chill with the picture...:)credit to all yg jadi photographer terhormat hari tu..;)



banner yg sweet...hehe



Izzati dan Iskandar...I..I..gitu...ok, nak cari S jugak lah...hahahah...=D

How does it feel??if when u were at this moment??


dewan batang kali..tudung ungu tu...ahjumma...ahahha..;D

bunge tulur yg lupe diambil...=(..


nmpak x sambal dan ulam*hijau* yang comel tu..ngeh2..:)


kawan2 yg aku jumpa time aku ada..:))thanks dtg bg memeriahkan majlis..uhh??..

make jange tok make..:))


4 gorgeous girl..Abil, ak cedok gmba hang sket..i know u dont mind.^,^

Ucapan: Selamat Pengantin baru dan Insha ALLAH kekal hingga ke akhir hayat.hidup bahagia sokmo.saling percaya dan kejujuran itu penting tapi agama yang utama.ingat..hari-hari jatuh cinta tau!!baru happy...:)))
till here,tata...:)

p/s: akhirnya terupdate jugak blog ini..:)

0 comments: