Tuesday, December 29, 2009

DURIAN..

27.12.2009

Aku ,Bila,Tira n EzZa plan nak g Bassam(kedai kek terbesar di zagazig..haha..mohongla)..sebab adela org tu tak dapat nk tahan keinginan nk makan kek..huhu..xpe r aku pown join...

Saat mataku terpandang sepotong kek coklat yang atasnya dihiasi buah2 strawberi yang disalut manisan..aduhh!!terliur...perrgggh!!(aku tak tau pkataan pe nk letak nk menggambarkan perasaan aku time tu..)..tapi memang superb ah...aku da minat gler tahap dewa if da something strawberry yg campur ngan coklat..

Aku: (dalam hati)...adui sedapnya..

Mata berkelip-kelip melihat kearah kek yang belum dicemari oleh tangan manusia tu..Tiba-Tiba ezza datang kat sebelah aku..

Ezza :wei, buah pe yang yang kt atas kek tu..?? ( dengan muka berkerut).

Aku memandang kea rah Ezza n melihat dia melihat ke arah kek yang aku idam2 kan tadi..

Aku : Durian..

Ezza : hahahaha...(gelak)...aku Tanya je la..

Aku : Wei, da memang sah2 buah strawberi..yang hang dok tanya lagi kenapa..

Pastu kitowg gelak2....haha...

0 comments: