Thursday, December 10, 2009

rAgUt

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

5.10.2009

Pas je abis klas..pe lagi blumba nk balik umah la..so, cam biasa ak ngan kawan2 akan g amik tremco kat mushtashfa gamaah( hospital university)..then aku berjalan tnpa memikirkan masa depan..haha..then sampai kat ujung kepala jalan tu,ada 2 tremco datang..yang 1st sampai kira dia lalu depan kami then at the same time ada satu lagi tremco nak menghampiri..so kitowg semua cam nk g yang 1st tu tapi sekerat jalan jer..sebab nmpak tremco yg lagi satu x byk orang sangat..so kitowg mengubah haluan ke tremco yg kedua..pastu tukang panggil orang(penolong raiz)..raiz tu pemandu tremco..then penolong raiz tremco yg kedua tu cam x puas hati..so dia turun dari tremco dia,then cam nak tarik kami g kat dia la..ak yang kurang bernasib baik nie,jalan paling blakang..ntah ak ske jalan kat blakang,..mula2 p.raiz tu cam halang2 la pjalanan nabila yang ada kat depan aku tu..pastu dia x Berjaya..then dia attack ak lak..da la ngan baju x berbutang,hisap rokok plak tu..ak nie jenuh tunduk la..last2 dia tarik fail Pooh aku..aku tarik balik...dia tarik balik..ak tarik balik..at the same time kawan yg lain da nak naik tremco lain..eh,x silap ak ada lagi orang kat blakang tu..p.raiz tu dowk ckp dalam bahasa arab suruh naik tremco dia..then ak jadi redha..huhu..aku biar dia ambik je fail Pooh tu..fail tu kosong jer...xde pape..bukanla x kesa...yela dari aku nak kena bersentuh ngan dia baik dia amik jer fail tu..ak surrender..pastu dia cam main2 la..kononya yela mcm,’ naikla tremco aku..aku ada fail kamu’..kira kalau aku tak naik x dapatla..Mengong!.. dah tu aku buat tak reti jer ak blah naik tremco kedua tu..memang redha gler..but ak memang a bit shock la..then aku nmpak dia senyum2..pastu dia bagi balik fail aku tu kat raiz tremco kedua...diorang dowk senyum2..haha...dapat balik jugak akhirnya..da la fail tu aku beli time aku f3 lagi...memang ada jodoh aku lagi ngan Pooh tu..hehe..

Then, pas insiden tu..slalu gak la nk balik naik tremco nmpak dia n tremco dia lalu kat depan tu..huhu...tapi kitowg x naik tremco dia..but ada satu hari tu cne tah terlepas naik tremco dia..naik je la...ak memang x prasan tu dia...then bila da sampai kat Salam baru ezza ckp tu la laki yang main tarik fail ngan aku..Hahaha..ak memang x ingat langsung..tu memang kenangan paling cuak dalam hidup aku.sejak aku sampai mesir...memang ganas la...but ak x kesa sangat pown orang ganas2 nie..ak boleh je nak ganas balik..tapi tgk tempat n keadaan..

0 comments: