Thursday, March 24, 2011

ape perkara kejam korang penah buat kat kawan korang?? (2)


mood:minah rock!!

Da bce cter gua yang pertama???..gua player kowt..so gua mmg byk cter..cter gua yang kedua nie mgkn x pnjang cm cter pertama..mgkn x sehebat ‘cinta’ gua pada zulaikha..gua mmg pndai ayat..sebab tu gua player..byk kowt PS kat rumah gua..hahahah..cter kedua nie dgn berlainan jantina plak..gua x ingat la nama dia..dan gua mmg xde letak ruang pun dalam benak gua..utk ingat pasal dia...

Alkisahnya,hari tu hari pertama gua sekolah..time tu darjah 1..hari pertama an?gua mmg x expect pape la jadi kat gua..gua ikat tocang dua, bedak tepung 2 kg pun x cukup kat muka gua nie..tu blom masuk lagi bedak kat bhgian lain..gua mmg nk nmpak comel...gua xde kawan kowt..so gua guna asset gua la..time tu gua mmg da sorang2..mak asuhan gua da balik..gua mane main mak tunggu depan kelas,..gua strong kowt..^_^xpe ah kan..sesedap gua tgah beratur tetiba ada mamat yg sama umo ngan gua, peli gua..”demok..demok..” gua panas ah...sekali dua gua tahan lagi..da masuk byk kali..gua tak tahan..orang sekeliling pun da tgk semcam..gua panas.. nak tau gua buat apa??..gua tumbuk muka dia..sebab gua geram,gua pkul badan dia gak..tu gua rasa la...yg peliknya..orang sekitar xde lak la nak halang gua ke..ape ke..pastu mamat tu cam terjelepok kat tepi pentas...gua datang sekolah nk belajar...lu datang skola nk cari pasal dengan gua..ko pehall???..habis hilang kecomelan gua..bedak tadi yg tebal 20 inci dah berkurang 8 inci sebab peluh gua...seingat gua, muka budak tu penuh dendam terhadap gua..tak silap gua..dia cakap..gua x ingat la tp dia ada ugut gua...gua kecut..gua tak ingat dia ugut nk bgtau mak dia ke nk bgtau cikgu..gua rse gua rajin nk tulis 2 dialog kemungkinan yg dia cakap..dia mungkin cakap:

“tgklaa,,,kami bgtau kat mak kami..”

“tunggu hang...tunggu...aku report kat cikgu...”

Persamaan cter pertama dan kedua adalah.dua2 mangsa mata berair..time dia cakap dialog tu , mata dia merah..ek eleh,ko yg datang attck gua dulu pehal, baru kena tumbuk sket dah nk report..laki ke mcmtu??..ok, dia BUDAK laki..yg x pk pnjg mcm gua jugak..xdelah, sapa tak panas wei..kenal ape pun x..xnah ada sejarah..tetibe dtg..ckp gua ‘comel’..pastu gua bimbang gak r kalau dia panggil geng tunggu kat depan pintu pgr sekolah..xde pown...pas tu cter tu senyap je..gua walau nmpak berani, tapi gua takut doe ,kalau bertembung ngan dia kat sekolah dulu..cter da betul2 senyap bila gua da masuk drjah 4,5 n 6 camtu...tapi gua ada ingat lagi dia cam nk nyakat gua la..nk bgtau rahsia tu..pastu gua sengih kerang kat dia..malu kowt gua kalau dia story kat kawan2 gua time tu(drjah 6)..yg dulu gua ‘samseng’..tapi apa yang gua x ley lupa pasal dia..muka dia mcm amy serch...pnjng jugak gua cter nie..gua ingat x pnjang..sorryla..hidup gua penuh sweet..dan action kan??..


Aku Amy Yaw!!!*mic sebelah bahu*

p/s: dia ni gua dpat jejak secara x sengaja kat fb..x hensem pun..ahahhhah...btw, gua suka Amy nyanyi lagu "Fantasia Bulan Madu"..

0 comments: