Tuesday, March 1, 2011

hanya setahun sekali...

balik ke malysia...1st thing yg aku pk nk makan,,,sebab raya cina da masuk..mestilah BURGER DAGING KAMBING PROSPERITY..*sebab aku x ske burger ayam prosperity*...kmbing lagi sedap...=)))..puas rsenya dpat makan...

selamat makan




Tgklah limpahan kuah ladanyer...hmm mmg menyelerakan..


untuk lebih dekat lagi...*gmbar amek kat yahooimages*


twister fries!!!!!!!



and another thing yg aku mintak,,mc flurry. but nt this one..x sempat nk tgkap gmbar..mkn dulu, baru ingat..ahahha..yg aku makan tu oreo mc flurry berries..ahhh!sgt mencairkan jiwes..

p/s:breakfast die pun nmpak sedap nie...(breakfast)

2 comments:

M Zubair Ahmed said...

ceh~ sumpah ak smpai2 ari tu xdpt mkn prosperity kat KL.. smpai ak turun melaka cari br jmpa.. tu pon las stock. haha

Aishafarhana Radzi said...

FEVRET aku nie wehhhh...every year tunggu kowt...tahun lepas xdpt..huhuhu..weyh!tu kire nasib hg baik la tu kan..dpt last stock..bertuah la hang!=D