Monday, March 28, 2011

Such a mess


"The best business is to mind your own business."

mood: sile bce dengan nada lembut..walaupun ayat x mencerminkan kelembutan..

not my quote..I declare it as 'not my quote' because I have my own quote..tapi skrang rse aware sket nk post quote2 ,madah2 yg aku pk dalam otak aku..sebab sekarang da orang pandai nk 'curi' pastu buat entri sendiri kat blog dia..

doe , ak tau la blog aku nie, xde la popular..follower aku sket je..tapi tu x bermakna kau boleh curi idea aku..buat entri kau sendiri..dahtu x link balik blog aku*ok, ak terima blog aku tak best mana*..n the thing is aku boleh terima lagi kalau kau nk ambil pasal info general yg semua orang tau..nie kalau pasal post ini(original post) pun kau nk buat post kau...mengucap byk2 aku wei...

sudahlah copy paste sebijik2 ,ayat tak tukar...gambar sekali pun kau amek..boleh aku agak la,tahap malas kau thp mana an..tapi mgkn ada part kau rasa kau rajin..kau tukar tajuk dia..tapi isi content dia sama..macam post ini(original post)..so pathetic..dan kalau kau ada la thp rajin gler, kau tukar 'aku' kepada nama kau...aku mmg bhse diri aku aku dalam blog nie*wpun ada orang ckp, agk kasar kalau nk bhsekan aku..tapi bagi aku, aku just guna apa yang aku guna kat luar*.n kadangkala ada ayat aku mmg keperempuanan..sebab aku mmg perempuan...tapi kau rela copypaste jugak..

aku da try amek dari side yg positive..bila ak dapat tahu yg kau ambil some part of my blog..jadikan STATUS FB KAU..RAMAI PLAK YG LIKE..PUJI2 KAU..BANGGE KAU SEKARANG YE..baguslaa...ade orang ckp..,"jgn risau aishah, orang yg suke mncuri idea..tndanya kau orang yg hebat"..ak x tau la ikhlas ke tak orang ni ckp kat aku..ahahah..ok, xpe ak sabar lagi..biarla kan..walaupun sebenarnya kau bukan amek entry post aku je tapi kau amek ape yg aku tulis kat tepi sidebar yang ruangan 'about me' plus kau amek blog description aku jugak*sekrang da kosong..ak x letak pape dah bawah tajuk blog aku..but nie xde kena mngena ngan dia*

walau apepun..aku just harap jalan yg baik..aku x gaduh ngan kau..tp sape x panas kalau benda nie jadi kat dia kan..nie mgkn hal2 duniawi.,.,tapi kau kena ingat setiap benda kau buat kena hisab nnti..aku harap kau balas msg aku kat fb tu..cerita baik2 asal kau buat cmtu..*walaupun ak x nmpak pe motif kau wei..*aku mmg x kesah kalau kau nk buat entri2 aku sebagai post ke fb status ke..ape ke..tapi tolong buat apa yg sepatutnya sebelum ambil hak orang..kau da besar, kau ada akal..kau boleh pk, ok??kalau ada orang bce post nie..msti orang da pk bukan2 pasal kau..so u better stop..n aku boleh clean kan nama kau..jgn smpai aku cerita kat kawan kau kat fb...yg seronok like kononnya status kau tu...


p/s: lagu yg aku dengar sekrang mmg sesuai utk kau..actually byk lagi aku kesan..cuma malas nk rse tergelak tgk blog aku ada 'kembar x seiras'..

update terbaru: dia da private kan blog die...so korang x berpeluang nk tgk..tapi aku da prepare semua..aku da snap elok da gmbar blog die..see, nmpak sgt kan...=))

0 comments: