Friday, March 25, 2011

A little Accident..A big Reminder..



Berbalut dalam Saratoga mmg best kan?kan aku da cakap..dugaan paling besar/dalam diam kat MESIR , bile time musim sejuk...tu blom lagi ada salji..kalau ada salj taknyer salji tu jadi bantal peluk korang??

Semalam lepas kelas psyco aku mgalami kemalangan.kemalangan kecil.amacam, korang ader rse risau x kat aku???..aku sebenarnya x suke,nk tgk hp time turun tangga..sebab its dangerous..tapi aku x aware plak kalau time berjalan pun bhye gak..perasan x ada mcm saluran besi sebesar paha and ada paip kt hujung depan kelas psyco..aku mmg x prnah ambil perhatian pun kehadiran pipe besi tu depan aku..angkat2 kepala, terus bang!!!sakit doe!!..betoi2 kena frontal bone aku nie..

Btw, sekrang tgah benjol..nasib x besar sgt..time aku kena tu,orang belakng aku nmpak,Qid...dia tnya aku , ‘ko x pape ke??” pastu baru la yg lain perasan..Exxa,asal ko perasan lmbat, ckp bodyguard aku??time tu aku da pegang kepala dah..menahan sakit yg teramat...rasa mcm sakit tu di spread ke suluruh bhgian kepala..Qid cakap pipe besi tu bergetar...bole agak la kuat mana aku berlaga dengan pipe besi tu..kepala aku lagi besi dari pipe tu..ahahahahah..

Aku nak upload gmbar dahi benjol,tapi dahi aku x licin...so xyahlaa..ada ke gmbar dahi benjol jadi tatapan orang..time dahi lawa2 x nak pulak upload...ngengade>,<(aku baru tau nie symbol marah..dulu ak ske buh symbol nie, sebab nmpak comel..x nmpak marah pun...ahahaha)kesan dia, aku agak kebengongan selepas tu..tp xdelah smpai hilang ingatan..cume sakit kepala kat bhgian benjolan itu..

Benjolan da semakin reda...alhamdulillah..



2 comments:

M Zubair Ahmed said...

hahahahha... padan muka!

Aishafarhana Radzi said...

erkk??ada ke ckp cmtu kat kawan..mmg kejam..=/