Wednesday, March 30, 2011

Dia da mintak maaf...


actually time aku tulis nie..aku still bermessage dengan dengan Mr.H tu..nak clear out everything...ok, dia da ngaku salah..n da minta maaf..dan aku pun xdelah keras cam batu, x nak maafkan orang...aku kan perempuan, hati lembut(well...ha-ha-ha)


ak x nak ada terasa hati atau aku sendiri rasa x selesa walau orang tu aku x kenal sgt...just kita hidup sat je kat dunia..nk gado smpai bila, nk bermasam muka sampai bila, nk berdendam smpai bila...kan best hidup saling menghormati, menyayangi...*ok,PRU yang ke 14 aku bertanding*

and dia janji yang dia akan padam semua post dia yg dia copy paste....thats why dia privatekan blog dia..

aku pun x nak bebel pepanjang...last word, yang ak nk cakap...'we are growing'

the best teacher is experience..it doesnt important how u go thru it..but what u get/learn from it..

2 comments:

M Zubair Ahmed said...

alhamdulillah semua dh setel.. :D

Aishafarhana Radzi said...

alhamdulilllah...=)))